Dress-shopping

I dag har jeg måtte innse at jeg er blitt voksen. Magnus trengte nemlig penklær til navnedagen til lillebror og det meste på barneavdelingen i diverse butikker er ikke passe til ham, så turen gikk til Dressmann i Brumunddal. Vi starta med å finne bukse som passa, deretter måtte vi finne jakke :

Den første jakka han prøvde ble litt for stor og lang

Så vi sendte Monica ivei for å finne en som var kortere….det fant hun…og har man dress så må man ha pen, hvit skjorte i tillegg..

Litt påkledningshjelp av Monica ,så er vi klare….

En kjempestolt gutt i en kjempefin dress…det er helt vilt at jeg har kjøpt dress til gutten min på Dressmann- og ikke i en eller anna barneavdeling…..Gutten min er blitt en stor og flott ungdomsgutt. Det er flott og vemodig på samme tid…lillegutt er blitt storegutt helt uten at jeg har fått det med meg…

Det var ikke alle som syntes det var like spennende å kjøpe dress til Magnus…

Tusen takk for god hjelp til Monica på Dressmann i Brumunddal.

#dress

#penklær

#shopping

#dressmann

#jakke

#skjorte

#downssyndrom

#downs

 

 

6 kommentarer om “Dress-shopping

Legg igjen en kommentar