USAtur dag 14 – Siste dag i Sevierville.

I dag starta vi dagen med en tur på Ross for å få tak i en ekstra koffert/bag før vi dro til Pigeon Forge. I Pigeon Forge var vi først innom T J Maxx for å gjøre ett nytt forsøk på å finne en klokke til B. I dag lykkes vi bedre enn forrige forsøk.

Etter klokkejakten dro vi på 5 guys for å spise frokost/lunsj. Litt tungt med burger til frokost, men god var den.

Etter frokost/lunsj så kjørte vi hjem og jeg slappa av ett par timer mens Atle og Olav gjorde unna litt siste liten shopping.

På ettermiddagen dro vi tilbake til Pigeon Forge for å spise den siste middagen sammen med Kimberly (Jan dro på jobb i natt så han kunne ikke være med) Vi dro ut og spiste på en veldig ålreit restaurant som heter The Smokey Mountains Brewery og jeg fikk endelig prøvd skikkelige spareribs.

Tilbake hjemme igjen gjensto siste pakking før vi alle tok kvelden. I morgen går turen opp igjen til Charlotte. Der leverer vi leiebilen og tar flyet hjem med en mellomlanding i London.

2 uker på tur har gått veldig fort. Vi har sett mye kult, shoppa mer enn vi har godt av, spist mye snaddermat og prata mye tull. Det har vært veldig koselig å besøke Jan og Kimberly.

Men jeg skal innrømme at jeg gleder meg til å komme hjem og klemme barna mine nå – og sove i min egen seng.

Siden jeg glemte å ta bilder i dag så legger jeg bare inn ett bilde fra tidlig i går morges av en bluejay ved fuglebrettet.